Om Logopedbyrån Dynamica
Logopedbyrån Dynamica har 14 mottagningar runt om i Stockholms län, en mottagning i Mölndal i Västra Götaland samt tre mottagningar i Skåne. Hos oss finns kunniga och engagerade logopeder inom alla logopediska områden. Vi har stor erfarenhet av att arbeta med flerspråkiga barn och vuxna och flera av våra logopeder talar mer än ett språk. Våra mottagningar i Stockholm och Skåne tar emot patienter från hela Sverige för utredning av läs- och skrivsvårigheter samt för utredning och behandling av tal- och språksvårigheter. Vi har en väl utvecklad digital vård och många av våra behandlingsbesök kan ske via video.
Kontakta Logopedbyrån Dynamica
Stockholm
Logopedbyrån Dynamica Ekerö telefon: 08-502 306 00. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Ekerö (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Farsta telefon: 08-502 307 00. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Farsta (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Gustavsberg telefon: 08-502 307 20. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Gustavsberg, Värmdö (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Hammarby Sjöstad telefon: 08-502 307 30. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Hammarby sjöstad (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Liljeholmen telefon: 08-502 307 40 . Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Liljeholmen (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Märsta telefon: 08-502 307 50. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Märsta (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Rinkeby telefon: 08-502 307 60. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Rinkeby (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Rissne telefon: 08-502 307 70. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Rissne (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Skarpnäck 08-502 307 80. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Skarpnäck (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Södertälje telefon: 08-502 307 90. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Södertälje (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Täby/Enebyberg telefon: 08-502 307 25. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Täby (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Upplands Väsby telefon: 08-502 307 35. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Upplands Väsby (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Vårby gård telefon: 08-502 307 45. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Vårby gård (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Vällingby telefon: 08-502 307 55. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Vällingby (1177.se)
Göteborg
Logopedbyrån Dynamica Mölndal telefon: 031-751 78 80. Meddelande (även för av- och ombokning): Logopedbyrån Dynamica Mölndal (1177.se)
Skåne
Logopedbyrån Dynamica Helsingborg telefon: 042-499 89 70. Meddelande, av- och ombokning, egen vårdbegäran/egenremiss: Logopedbyrån Dynamica Helsingborg (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Lund telefon: 046-245 64 70. Meddelande, av- och ombokning, egen vårdbegäran/egenremiss: Logopedbyrån Dynamica Lund (1177.se)
Logopedbyrån Dynamica Malmö telefon: 040-614 84 40. Meddelande, av- och ombokning, egen vårdbegäran/egenremiss: Logopedbyrån Dynamica Helsingborg (1177.se)
För frågor som inte rör en specifik patient eller mottagning, telefon: 08-744 40 15
Verksamhetschef Ulrika Guldstrand, Helsingborg, Lund och Malmö, telefon: 040-614 84 41
Verksamhetschef Lotta Kita, Liljeholmen, Märsta, Täby och Upplands Väsby, telefon: 08-502 306 69
Verksamhetschef Emmeli Tingstadius, Ekerö och Rinkeby, telefon: 08-502 307 21
Verksamhetschef Maria Tsangari, Mölndal, Rissne och Vällingby, telefon: 08-502 306 71
Verksamhetschef Tove Öh, Farsta, Gustavsberg, Hammarby Sjöstad, Skarpnäck, Södertälje, telefon: 08-502 306 72
Om du inte är nöjd med vården
Du kan kontakta patientnämnden i din region om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående. Du behöver inte ha kontaktat mottagningen innan du kontaktar patientnämnden.
Patientnämnden kan hjälpa dig att få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.
Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Kontakta patientnämnden (1177.se)